Produsele trebuie returnate în stare intactă însoțite de toate documentele originale (factură fiscală, bon fiscal etc.), bine ambalate şi protejate la transport. Tot în acest colet trebuie pusă și cererea de retur, pentru a identifica mai ușor comanda.
Vânzătorul își rezervă dreptul ca acceptarea returului să fie condiționată de starea produselor returnate. În cazul în care produsul returnat nu este însoțit de documentele originale solicitate, nu este ambalat corespunzător, fiind astfel posibil ca în momentul livării să fie spart/ ciobit - vânzătorul poate refuza returul sau poate opri o sumă din valoarea produsului, care va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Costul de retur este suportat de către cumpărător, conform legislatiei in vigoare. Solicitarea curierului se face de către cumpărător. Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data intrării acestuia în stocul nostru, în contul bancar menționat de către client pe formularul de retur. În cazul în care clientul dorește schimbarea produsului pe care îl returnează, va menționa pe formularul de retur "Schimbare produs". Produsul returnat trebuie să respecte politica de returnare a produselor. În cazul schimbării produsului, termenul de livrare pentru noul produs se va stabili de comun acord cu cumpărătorul. În funcţie de disponibilitatea noului produs, termenul de livrare poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.
Verificarea produselor
În momentul recepționării produsului de către client, acesta are obligația de a verifica integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. În cazul în care coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de curierat starea coletului în momentul livrării.Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă mai mare de timp decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului nu mai pot fi returnate! Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina clientului.
Pentru alte informații cu privire la returnarea unui produs, vă rugăm să ne contactați la adresa office@comoaradulce.ro. De asemenea, formularul de retur completat poate fi trimis pe aceeași adresă de e-mail: office@comoaradulce.ro.